Jak oblbnout seriak?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Květen 6 17:15:29 CEST 2004

At 16:46 6.5.2004 +0200, Pavel wrote:
>No abych se priznal ted si nejsem schopen vybavit zda-li je na to koax
>vhodny, porad si vybavuji ne pro 485 ale na 232 nevim i kdyz cosi mi rika,
>ze kapacita kabelu se projevi i tady. Asi holt mam z vcerejsiho hokeje jeste
>v hlave hokej :-{{{

No jo, prave o tu kapacitu mi jde. Hledam kabel, ktery bude nejvhodnejsi...

>Nicmene pokud potahnete koax je tak velky problem natahnout s nim jeste 20m
>nejakeho dratu s 12V

Samozrejmne, ze zadnej, ale neni to tak elegantni ;->

>Budit menic z -12V z DTR nebude nevhodnejsi a krome toho
>ten 1 drat navic vyjde asi i levneji.

Coz o to, to nepopiram, jenom mi tak konverze -12V na +12V prisla zajimava...

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz