seriovo-paralelni prevodnik

Wek wek@evona.sk
Čtvrtek Květen 6 15:11:30 CEST 2004

Ak by nevadilo, ze sa data na vystupe o nieco oneskoria, tak ja by som pouzil
ATMega xxx na 16MHz ktore ma SPI, pouzil by som to SPI, to by malo stihat
clock Xtal/4, co je v tomto pripade 250ns. Bohuzial vsak SPI predpoklada 8
bitove data, takze by som prijal 2 12-bitove baliky, co vyda na 3 byte, a tie
by som potom jeden po druhom "vyplul" von s malym odstupom, ocasovane zopar
nopmi.
Synchronizaciu by som riesil tak, ze by som v slucke cakal na impulz dlhsi ako
320 ns plus minus.
Plosne to vsak znamena okrem svaba aj xtal a prislusenstvo a vyriesit reset a
problemy okolo toho, a este aj ako naprogramujete procesor; urcite je cpld
lepsia cesta, mozno by bolo vhodnejsie zohnat niekoho, kto Vam to urobi, skor
ako si zhanat vyvojove prostredie, ucit sa s tym atd.

wek