miniaturni vn generator

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Květen 6 14:57:57 CEST 2004

Odpoved viz. nize:

> Zdravim,
> je to na zvirata aby neopustila vyhrazny prostor ktery neni mozne
> nijak oplotit. budou to mit pridelane na krku, takze velikost a vaha
> je klicova. Tech 30x30x30 je uz asi moc.

30x30x30 - myslel jsem rozmer v mm. Ktera zvirata? Vetsi zvire vic unese... Ale jak uz nekdo zminil, jak takova krava pochopi, kam nema chodit, kdyz tam kam jde, neni nic, co by davalo rany? To spis rovnou zesili...

I ve filmu "Obojek", kde TO meli na krku lidi, byla vyznacena hranice, kam nesmi chodit. Nebo si museli pamatovat, s kym jsou v paru (kdyz se dva obojky vzdalili moc od sebe, zacali nejdriv pipat a pak oba vybouchly).

> problem neni s multivibratorem, ale s tim, ze mam k dispozici pouze
> miniaturni trafa do pomeru 1:36 a tedy bych potreboval mit na vstupu
> alespon 60-100V. Jenze dalsi trafo tam uz nedostanu a napajene to musi
> byt ze dvou knoflikovych clanku...

Jakou vydrz budou mit ty knoflikove clanky? Den, tyden? Ja myslim, ze je na case predhodit zakaznikovi (pokud je nejaky), ze si vymysli neuskutecnitelne blbosti a ze by stalo za to udelat tam klasicky elektricky ohradnik, ktery je uz mockrat vyzkouseny.

Jinak budete muset ucit kravy kam nemaji chodit.

P.K.