IR prijimac

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Čtvrtek Květen 6 14:38:21 CEST 2004

Myslim, ze se daji koupit jak IR vysilaci diody s velmi uzkym vyzarovacim
uhlem, tak i fototranzistory (prijimace) s vestavenou optikou. Pokud oba
prvky umistite do tubusu, zadne dalsi zaostreni uz nebude treba.
A pokud pouzijete zminenou laserovou diodu, mate problem vyresen za par
desetikorun.

Pokud nam sdelite, k cemu by vase zavora mela byt, treba dokazeme vymyslet i
lepsi reseni.
--
Rt