miniaturni vn generator

turby turby@seznam.cz
Čtvrtek Květen 6 14:25:02 CEST 2004

Zdravim,
je to na zvirata aby neopustila vyhrazny prostor ktery neni mozne
nijak oplotit. budou to mit pridelane na krku, takze velikost a vaha
je klicova. Tech 30x30x30 je uz asi moc.

Trafo by bylo mozne pouzit miniaturni zapalovaci na vybojky, ale dve
jsou jiz moc. Jedno by se tam jeste veslo ale dve ne. Ty zapalovaci
trafa na vybojky jsou 300V/11kV.

--
 turby
 turby@seznam.cz

mcc> Transformator v pomeru zavitu 1:2000 (primar - sekundar)
mcc> plus nejaky astabilni multivibrator, skoro by stacila 555,
mcc> akoratze ta ma jmenovite napajeci napeti od 4,5V.

mcc> Teoreticky by sly zapojit dva obycejne sitove
mcc> transformatorky s prevodem 230/6V do kaskady a napajet "reverzne"
mcc> (na sekundar pulsy 3V, primar da cca 100V, to na sekundar druheho
mcc> transformatoru a na primaru bude cca 3000V).
mcc> Problem je, ze by se na 90% prorazila izolace ve vinuti druheho transformatoru.

mcc> Takze to je spis na to nechat si to trafo udelat na zakazku.

mcc> Co to je "male provedeni"? 30x30x30 mm? ;-)

mcc> A mozna by mohohlo prozradit, co to zarizeni ma priblizne
mcc> delat - na co se ty pulzy budou pouzivat.

mcc> P.K.

mcc> HW-list@mailman.nethouse.cz