miniaturni vn generator

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Květen 6 14:10:25 CEST 2004

Transformator v pomeru zavitu 1:2000 (primar - sekundar) plus nejaky astabilni multivibrator, skoro by stacila 555, akoratze ta ma jmenovite napajeci napeti od 4,5V.

Teoreticky by sly zapojit dva obycejne sitove transformatorky s prevodem 230/6V do kaskady a napajet "reverzne" (na sekundar pulsy 3V, primar da cca 100V, to na sekundar druheho transformatoru a na primaru bude cca 3000V).
Problem je, ze by se na 90% prorazila izolace ve vinuti druheho transformatoru.

Takze to je spis na to nechat si to trafo udelat na zakazku.

Co to je "male provedeni"? 30x30x30 mm? ;-)

A mozna by mohohlo prozradit, co to zarizeni ma priblizne delat - na co se ty pulzy budou pouzivat.

P.K.