RE: PWM analogový

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Květen 6 13:18:30 CEST 2004

> Námět na vylepšení:
>nešlo by tam pomocí kombinace L a H na vstupním portu nastavovat něco
>jako dělicí poměr fclk či něco jiného, aby se rozsah fpwm rozšířil?

Ano, snadno by slo udelat prepinani mezi 6 a 7 bit rozlisenim a tim i posuv
frekvence. Diky za tip.

>Jo a mohl bys ten soft dát jako open source, aby si to každý mohl
>vysmahnout sám a hlavně s tím experimentovat a učit se :-)... Jo jasně,
>musíme za něco žít, ale na tomhle se zbohatnout nedá - nebo jo? Musel
>bys jich prodat vagóny, ale možná to není nereálné, na trhu taková
>součástka pokud vím není...

Neni to zrovna uplne vhodny priklad pro zacatek - pohne se jednou instrukci
a uz to nedela co ma. Jestli to pustim ci nikoli, to zavisi na tom, jak budu
mit zrovna nastavenou hranici pudu sebezachovy, protoze odpovidat na dotazy
ohledne aplikaci psanych na cas (jako: "Hele, upravil jsem tohle a ono to
ted nedela co ma."), to je nekdy fakt lahudka :).

Ale jiste mohu poskytnout jine a podstatne vhodnejsi priklady pro zacatek, v
tom problem nevidim.

--
Jiri Bezstarosti