Antena 433MHz

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Středa Květen 5 23:56:29 CEST 2004

  Moje znalosti o antenach jsou asi tak stejne a pri mych
experimentech s prenosem na displej v kostele jsem mel vysilac v tasce
s antenou asi tech 17 cm a prijimac v nepajivem poli s antenou v
podobe telefonniho dratu zapichnuteho tamtez. Chodilo to na 100 m. V
konecne podobe je prijimac na desce s displejem a antena ma podobu
spoje na tistaku o sirce asi 3 mm a delce co umoznila deska asi 14 cm.
Pouzite moduly: RT4 a RR3 od SEA Praha.
S pozdravem,
  Novalex