Prosba ohledne DIP SW tiskarny Epson FX-1050

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Středa Květen 5 15:57:52 CEST 2004

No ten manual by celkem mel pomoci, moc kombinaci switchu co ovlivnuji
kodovou stranku neni.

Nektere implementace pouzivaly pro prepnuti SW1-4 tj. prepinaly emulaci
pak bylo SW1-1 OFF ROM-character set
         SW1-3 ON  graphic character table
         SW1-1 OFF Kamenici
               ON  Latin2
	   SW1-6 az 1-8 ON (country USA)

Jine pouzivaly IMHO prepinani pres country tj SW1-6 az SW1-8

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)
--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.