Re: SMD - vakuová pinzeta

Ivan Kiss Ivan.Kiss@printtrade.sk
Středa Květen 5 14:13:36 CEST 2004

KL> Ach jo, zase jednou vítězství praxe nad teoretickými domněnkami. Myslel jsem si totiž, že k provozu kompresoru je
KL> nutné aby byl olej strháván do oběhu chladiva a aby se mazal i prostor pístu uvnitř.
KL> Takže vám běhá kompresor prostě jen tak, jak jste ho vytáhli z lednice a na ty měděné nátrubky
KL> připojili svoje věci ???

Ano tak. Nam ale olej vo vyfukovanom vzduchu trochu vadil, tak sme na
výstup zaradili odkalovac (profi vyrobok zakupeny u predajcu
kompresorov, najprv sme skusali amatersky "bastl" ale fungoval
pochybne)
Raz za uhorsky rok mozete pre pokoj duse dat kompresoru cucnut trocha oleja nasavacou
trubkou.
IMHO ak to budete pouzivat na ucel vakuovej pinzety v hobby rangu, tak so zivotnostou problem nebude.

IK