Re: SMD - vakuová pinzeta

Jiri Polasek j.polasek@vpfm.cz
Středa Květen 5 13:57:38 CEST 2004

Ja si vyrabel presnou kopii SMT Plus.
Koupil jsem ten nejlevnejsi akvarijni vzduchovaci motorek Atlas, nebo tak
nejak, musel bych se doma podivat.
Nastesti jsem mel kliku, ze prodavajici byl trochu z oboru a dovolil mi na
prodejne do nej kouknout. Dokonce i krizovy sroubovak donesl.
U tohoto modelu se da velice snadno odvrat komurka se sanim a do ni zalepit
novou trubicku pro vyvod vakua.
U jineho modelu to nebylo mozne. Takze vybirat.

Ad pinzeta se silikonovyma buzirkama-u nekoho jsem videl fintu s uzounkym
paskem oboustranne lepici pasky na spejli. Ale to mne nejak nenadchlo.
Jiri Polasek