SMD - vakuova pinzeta

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Květen 5 13:58:07 CEST 2004

At 12:57 5.5.2004 +0200, Jaroslav Lukesh wrote:

>Pro jeste mene chapave byste prosim mohl dodat, cim jste ji zabrusovali?
>Ja uz znicil nekolik jehel, doktorka se na mne tvarila skoro jak na fetaka.

Nejdriv se ubrousi na brusce na pozadovanou delku a paxe zabrousi brouskem
na kosu, treba. Ale stejne to moc nefunguje, lepsi je objednat od ECS sadu
prisavek, ty fungujou sqele i kdyz jsou naprosto neumerne drahe.
BTW:Mam profi vakuovou pinzetu a nepouzivam to v podstate vubec, kvalitni
mechanicka pinzeta je daleko lepsi...

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz