kde koupit folii na nazehlovani toneru

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Středa Květen 5 11:25:37 CEST 2004

> [...]
> bude velmi
> tenká a nerovnoměrná. Nevím co je krásné na tom, že 2/3 laku
> steče ke kraji,
> místo aby byl tam kde ho potřebujete - tedy na desce...
> Žádné "čarování" rovněž nepotřebujete - odrbejte to do perfektního lesku
> ocelovou vatičkou a jste s přípravou desky hotov za 15 sekund.
> Desky suším při 70°C cca 30min. a nikdy jsem žádné problémy nepozoroval.
> Funguje to naprosto perfektně. Odhaduji, že jste sušil nízkou teplotou
> příliš krátkou dobu, takže deska ještě nebyla vytvrzená.

Ano, i tak, jak popisujete, tato metoda funguje. Jen jsem sdeloval sve
subjektivni poznatky. Proste jsem zkousel, jak na to a mnou popisovany
postup se mi jevil lepsi. Ale klidne to muze byt rukama, pouzivam hotove
ovrstvene desky a tohle bylo jen pohrani.
Ale odhadl bych, ze prebytek laku byl v radu jednotek procent a vrstva byla
zcela dostacujici. Posuzuji to podle srovnani barvy laku a tloustky vrstvy s
ovrstvenou deskou z GM.
--
Rt