prijem TV ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Květen 5 06:17:27 CEST 2004

tak jsem to vcera nevydrzel a antenu sundal a sel pobihat okolo baraku.
no a protoze domluvit se s manzelkou na dalku, jakej je obraz je celkem
problem, coz je asi normalni, donutilo me to chodit po byte s antenou, abych
na tu TV videl. no a najednou v predsini obraz velmi slusnej( pro sledovani
novy luxusni).
tak jsem postupne antenu prestehoval ve stejny " pozici " tesne pred barak a
ono to porad slo, to ze cumela sousedovy primo do baraku kterej je cca 10
vzdalenej, vubec nevadilo. tak jsem ji prestehoval na balkon, kde jsem ji
oprel o zabradli, ze jako vyrobim nejakej uchyt, ale kdyz jsem sel kolem tv
tak ono to porad jeste velmi slusne hralo. no nebudu to prodluzovat,
privazal jsem ji kusem spagatu k zabradli na balkone a doted nemuzu uverit
jak se ten problem sam vyresil. jinak na tom puvodnim miste to opet neslo,
zkusil jsem to jestli to neni " kvalitni " montazi kabelu atd.
uvidime jestli se to nezmeni s pocasim, bylo zrovna " nestandartne " pred
bourkou.
ten prevadec je :
Televizní vysílače a převaděče - program Nova

Název vysílače	Okres 	Kanál	 Polarizace	Nadm. výška	ERP [W]
VELKE ZERNOSEKY	Litoměřice	9	 V	        187	     11,22
snad to je aktualni, nasel jsem to na webu nejakyho opravare od decina.
diky vsem za info.
tomik.
P.S. jinak jsem z Oparna takova dira, za lovosicema pod kopcem lovos.