prijem TV ?

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik@mirnet.cz
Středa Květen 5 00:52:25 CEST 2004

Nevím, taky jsem o tom jen slysel. Ale vím ze pro mikrovlnné spojení se
nejaké odrazece pouzívají. Pravda, jsou dost velké. Mozná tech antén by to
chtelo víc, nebo opravdu ten zesilovac.
Andel

----- Original Message -----
From: "Ondrej Tesar - Boza" <boza1@volny.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Tuesday, May 04, 2004 11:41 PM
Subject: Re[2]: prijem TV ?

Vite o tom, ze by to takhle opravdu nekde chodilo?
Ja jsem o tech pasivnich retranslacich vzdycky jen slysel, ale nevim
ze by to nekde fakt jelo...

 Ondrej Tesar

VEAVi> A taky pouvazujte o tom, jestli na to
VEAVi> místo, kde se to odrází, nejdou nekam na strom privázat dve spojené
antény
VEAVi> (ve smeru príjmu a ve smeru vysílání k vám), prípadne mezi ne dát
zesilovac
VEAVi> + slunecní baterku + aku. Vím ze se to nesmí, ale koho s tím reálne
muzete
VEAVi> rusit?
VEAVi> Andel

VEAVi> ----- Original Message -----
VEAVi> From: "Marek Peca" <marek@tynska.cuni.cz>
VEAVi> To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
VEAVi> Sent: Tuesday, May 04, 2004 3:00 PM
VEAVi> Subject: Re: prijem TV ?

-------
VEAVi> ----

VEAVi> HW-list@mailman.nethouse.cz