kde koupit folii na nazehlovani toneru

Ondrej Tesar - Boza boza1@volny.cz
Úterý Květen 4 23:39:13 CEST 2004

Me se taky nejvice osvedcila ta svisla poloha, ale za ideal to stale
nepovazuju.
Pri vodorovne se tam vzdy udelaly ty kolecka....

Ondrej Tesar

rk> Pěkné pojednání a způsob testu.
rk> Jen bych se zeptal co by měl ten louh před nanášením Positivu z desky
rk> očistit?

rk> Při tom stříkání ve svislé poloze, dá se říci že je výsledná tlouštka
rk> laku je vždy stejná?

rk> Radek

rk> a

rk> lahve,