prijem TV ?

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Květen 4 16:13:58 CEST 2004

No, já bych tam jako první dal porádnou smerovku na co nejvyssí místo. V
prípade nutnosti pak jeste kvalitní predzesilovac prímo k anténe (tím
nemyslím ty sunty, co se bezne prodávají s anténama). Divili byste se, co to
s kvalitou obrazu udelá :-)).

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Igor KOPRIVA [mailto:xkoprivai@seznam.cz]
Subject: Re: prijem TV ?

vsechno krome NOVY se da bez problemu chytat na satelitu EUROBIRD 1 (pozice
28,5 st. východní délky) v paketu Czech link (vice na
http://www.czechlink.cz). Musite mit ale prijimac s dekoderem Cryptoworks a
pristupovou kartu Czechlink. Kartu si musite koupit tusim za 3300 a pak
jenom prokazat ze platite koncesionarske poplatky.

Cely komplet i se satelitem jsem videl nekde v Globusu nebo v Tescu a cena
byle nekde kolem 12tis.

Igor Kopriva