kde koupit folii na nazehlovani toneru

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Úterý Květen 4 14:38:26 CEST 2004

Zkus nejdříve folii zpod samolepicí tapety nebo si najdi folii která je
pod samolepkami na dopisy, dříve každý měl samolepky na diskety a tam
též byla příslušná folie. Některé jsou lepší, jiné horší, je třeba
zkoušet.

	Pro tlusté čáry není fólie nejvhodnější metodou, neboť souvislé
plochy trpí nedostatkem toneru a pak se proleptávají. Aspoň to je
zkušenost z LaserJet 6L.

Radek