eagle vylevani medi

David BELOHRAD david.belohrad@cern.ch
Úterý Květen 4 13:23:16 CEST 2004

Zdar a silu najdes v syru,

kdo z Vas uz zkousel udelat 4 vstvou desku v eagle? Nevim jestli jsem
nasel bug, nebo jestli je to 'feature'. ale kdyz ma soucastka ylo a xlo
tvar plosky a navic je ta ploska
vetsi, eagle nerespektuje ve vnitrnich vrstvach vylevani medi a proste
to co presahuje 'standardni kulatou diru' definovanou v DRC proste sleje
dohromady (kurna uz jsem se sebou jednou takhle vyj*bal a nedam si
rict!). takze jsem udelal
tistak, v ramci moznosti jsem ho zkontroloval
(hold tech 8 spoju z asi 500 jsem prehledl), nechal udelat tistak, pajim
pajim a zjistuji ze napajeci plosky jsou vsechny prozkratovane!
tak ted marne premyslim jestli deska poleti obloukem do kose, nebo
jestli to opravim (asi to nakonec opravim, protoze je to jenom prototyp,
takze do toho muzu vrtat jak chci).
(kdo se chce podivat jak takova sranda vypada:
http://belohrad.home.cern.ch/belohrad/snapshot1.jpg)
d!

 David Belohrad, Div. PS/Beam Diagnostics
 C.E.R.N. Site de Meyrin, CH 1211 Geneva 23
 http://www.cern.ch
 David.Belohrad@cern.ch
 Tel +41.22.76.76318  Fax +41.22.76.78200
 GSM +41.79.73.50937