kde koupit folii na nazehlovani toneru

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Úterý Květen 4 12:25:33 CEST 2004

GES, Vinohradská 81, Praha 2 nabizi:

FPCB-BL (GES07700242) 85.00 Kč
Fólie se používá pro přenos toneru z laserové tiskárny na desku cuprextitu.
Toner má velkou odolnost proti leptacím roztokům. Dá se leptat chloridem žel
ezitým i kyselinou solnou s peroxidem vodíku. Pro nanesení předlohy na matno
u stranu fólie je možno použít laserovou tiskárnu, nebo obyčejnou kopírku. P
odrobný návod k použití je dodáván společně s fólií.

FPCB-WT (GES07700243) 19.70 Kč
Fólie se používá pro přenos toneru z laserové tiskárny na desku cuprextitu.
Toner má velkou odolnost proti leptacím roztokům. Dá se leptat chloridem žel
ezitým i kyselinou solnou s peroxidem vodíku. UPOZORNĚNÍ: Fólie není vhodná
pro kopírky! Jako laserovou tiskárnu je vhodné použít tu, která umožňuje výs
tup papíru přímo z tiskárny, ne do odkládacího prostoru, popř., má i vstup p
ro tisk na fólie. Velmi se osvědčila tiskárna HP4L. Pokud tiskárna má možnos
t nastavit intenzitu tisku, je vhodné nastavit větší. Podrobný návod je dodá
ván společně s fólií.
--
Rt

P.S. Vyzkousel jsem obe, ale pro me naroky (cara 24 mil, izolacni mezera 20
mil a nejmensi ocko 70 mil) nevyhovela ani jedna.