Modul 433,92MHz

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Úterý Květen 4 11:12:52 CEST 2004

dobry den,
bohuzel cenu neznam, jelikoz mi tento modul nevyhovoval (velikostne). Jelikoz potrebuji se vejit do rozmeru 60*38*5mm tak jsem zjistoval cenu jen toho modulu co je uvnitr XTR-434 a cena byla necelych 1200 bez DPH. Ovsem pak jsem zjistil, ze se nevejdu na vysku tak shanim jiny kompromis a zatim nejlepe se mi zdaji obvody od www.chipcon.com (uz mam par kousku objednanych). S pozdravem Vladimir Loula ml. (boat.aeroomni.com)
P.S. jinak cenu zjistite nejlepe u eniky pomoci mailu ci telefonu