Faxmodem Well FM 56VT-RWD

Jiří Konečný jiri.konecny@hlubocky.del.cz
Úterý Květen 4 11:12:37 CEST 2004

  Zdravim,
  oprava modemu se Well rozhodne vyplati. Pokud se modem snazi vytacet a chva se normalne a akorat se nepripoji na linku a neni slyset oznamovaci ton (nesepne rele?), tak by to mohla byt chyba pouze v linkove casti. Ja jsem ho opravoval po zasahu bleskem a odhadoval bych, ze to bude i Vas problem.
  Vychazel jsem ze schematu na teto adrese http://vlastikd.webz.cz/bastl/modem1.htm , ktere se muze castecne lisit podle typu modemu, ale obecne lze pouzit. Ja sam mam model RWM(interni) a blesk znicil rele, civky,rezistory, zenerky a mustek. Vse lze zakoupit v EZK, nektere SMD soucastky jsem nahradil normalnimi. Cena opravy byla do 70,-Kc a modem slape jako driv.
  Bohuzel Vam nemohu zaslat presne hodnoty soucastek drive nez pristi tyden v pondeli. Tak aspon tu adresu.

  S pozdravem
  Jirka