Komunikace s displejem z pokladny - upresneni

quattro QUATTRO quattro@seznam.cz
Úterý Květen 4 10:54:59 CEST 2004

dobry den,
tak jsem zjistoval co pouzivame mi na nasich prodejnach za zakaznicke displaye a bohuzel mame podobne, ale od firmy NCR. zkusim jeste zjistit starsi typy co jsme stahovali, byly k nim specialni ISA karty. s pozdravem Vladimir Loula ml. (boat.aeroomni.com)