Funguje nekomu AT89S51 ?

Josef Svoboda svobojos@seznam.cz
Úterý Květen 4 10:40:02 CEST 2004

Koupil jsem si v GM dva kusy 89S51, jelikoz 89C51 jiz nevedou. Chtel jsem si overit jejich funkcnost, ale at se snazim, jak chci 89S51 se mi nadari primet k provozu. Testovani jsem provadel jednoduchym programem, ktery posle data na port (port jsem vybral zamerne jiny, nez jsou piny pro seriove programovani). Na 89C51, 89C4051 vse funguje, jak ma. EA mam zapojen. Mel jsem nejdrive podezreni, ze se nerozbehne oscilator. Proto jsem nejdrive zkusil privest externi hodiny, ale zase nic. U kamarada jsem si na osciloskopu overil, ze oscilator kmita, tudiz zadrhel v oscilatoru jsem vyloucil. Potom mne napadlo, ze 89S51 z GM mohou byt vadne, proto jsem zasel do GES a koupil jeden 89S51, no a ani ten nejede. Zkousel jsem jeste dat 89S51 do zarizeni, kde mam 89C51 a zase nic. Ocekaval bych od Atmelu, ze kdyz mi to jede na 89C51, tak to snad pojede i na 89S51. Podarilo se prosim nekomu zprovoznit 89S51 pripadne 89S52 ?
Konečně tě vidím barevně. SAMSUNG E100 již od 3977 Kč. www.oskar.cz
http://ad.seznam.cz/clickthru?spotId=74098&section=/