Mikrovlnny senzor

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 4 10:22:07 CEST 2004

Nechci Vam brat iluze, ale klon SIMky neni zas takovy problem vyrobit. A
dalsi vec je, predpokladam ze otevirani bude na zvoneni z vaseho mobilu
(otvirani SMS by se trochu prodrazovalo :-)? Co kdyz si to cislo mobilu auta
omylem vytocite a nebo Vam ukradnou mobil?

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.