Mikrovlnny senzor

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Úterý Květen 4 08:02:45 CEST 2004

Mam v aute to dvouzonove. Je tam vysilac (tusim okolo 2GHz), ktery utvori
kolem sebe pole a pak je uvnitr prijimac a maly atmel ktry vyhodnocuje zmeny
v homogenite pole a vyhodnocuje i ty zony. Chodi to uplne neuveritelne
spolehlive - jedine co se projevuje je PIR efekt, pokud se pohybujete velmi
pomalu tak cidlo reaguje mene citlive. Mam nastavenu zonu uvnitr auta a pak
druhou tesne kolem jako vystraznou.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.