Mikrovlnny senzor

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Květen 4 07:59:28 CEST 2004

Vyborne je, ze vidi i "skrz" predmety, takze když si poridite dvouzonove
mikrovlnne cidlo, tak si nastavite citlivost tak, ze jedna zona vam hlida
vnitrek auta a druha "vidi" i kousek kolem auta. Ta vnitrni vam vyvola
okamzity alarm a ta vnejsi vam da vedet, ze se někdo mota kolem vaseho auta.
Když si porovnate cenu dvouzonoveho mikrovlnneho senzoru (818Kc) a
ultrazvukoveho od Jabl. (756Kc), tak asi není o cem... :-)

Ale co se tyka toho ultrazvuku od Jabl. - mam s nim jen tu nejlepsi
zkusenost. Během nekolikaleteho provozu jsem nemel ani jeden falesny
poplach. Jen me trosku zarazilo, ze v nem je jako stablik pouzit 78L05,
který zbytecne spotrebovava 4mA, coz je mnohem vic nez ostatní
elektronika... Ale to je situace před par lety, tak se to snad zlepsilo :-)

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of
david.hankovec@quick.cz
Sent: Tuesday, May 04, 2004 6:09 AM
To: [HWnews]
Subject: Re: Mikrovlnny senzor

V podstate podle dostupnych info by to mel byt radar v malem, ktery na
rozdil od
ultrazvuku dokaze hlidat udajne i otevreny kabriolet, ja to chci do
zamyslene
konstrukce autoalarmu, ultrazvuk nechci kvuli castym planym poplachum
(letajici moucha
ap.)Jinak zase az tolik o tom nevim, pro mne je podstatna ta krabicka, jeji
cinnost  a moznost pripojit to k uP.

David Hankovec