pt100 a jednochip

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Pondělí Květen 3 18:59:33 CEST 2004

Takze shrnuti: (snad naposled:-))

pokud mi jde o co nejjednodussi zapojeni s tim ze vse co jde budu
pocitat tak:

Pokud pouziji mustkove zapojeni tak nebudu muset zesileny rozdil
stejnosmerne posouvat(pokud vhodne zvolim hodnoty R v mustku)
Pokud budu mustek  napajet z refernecniho napeti AD prevodniku nebude se
uplatnovat chyba teto reference.
Nebudu muset pouzit zdroj proudu.
Abych vyuzil "cely" rozsah ad prevodniku pouziji 1 OZ treba AD627

Uvazuji alespon trochu spravne?

P.B.