pt100 a jednochip

Pavel Brabenec pbrabenec@centrum.cz
Pondělí Květen 3 17:53:33 CEST 2004

Takze pokud pouziji mustkove zapojeni (kde v jedne vetvi bude pt100 a
obe vetve budou mit alespon priblizne stejny odpor) a budu zesilovat
pouze rozdilove napeti tak se nebude uplatnovat chyba napajeni mustku
(zde muzu jiz pouzit zdroj napeti, ze?).
Mozna stupidni otazka:  proc se u PTcidel pouziva zdroj proudu?

dik
P.B.