Clock multiplier 256x

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Květen 3 15:10:45 CEST 2004

Danhard wrote:

>Jeste nekolik otazek:
>- ta vstupni frekvence se bude plynule v celem rozsahu 16k-96k, nebo jen na
>diskretnich frekvencich ?

su to diskretne frekvencie, ide o audio, takze cca. 16k, 32k, 44.1k,
48k, 96kHz

>- jaka ma byt rychlost zmen te frekvence ?
>

>- ten zaves to musi plynule sledovat, nebo to muze byt trochu zubate ? (to
>je, kdybyste prepinal ty delici pomery)

raz sa chyti a drzi, zmena nastane az ked sa zmeni vstupny signal (t.j.
napriklad prehodi konektor)
Karta, ktoru clovek vyvija ma 24 bitove prevodniky, a 4 alebo 8 DSPciek
paralelne, takze to nieje ziadna low-cost hracka. Takze podla moznosti
by z toho chcel dostat aspon kvalitativny ekvivalent 20 bitov...

b.