Zavitniky M4.5x0.5

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pondělí Květen 3 10:55:56 CEST 2004

Narex ochotne posle na dobirku cokoliv, ale nezkousejte tam mailovat,
radeji to vyreste telefonicky nebo faxem. Jednou jsem to takhle zkusil
mail + po tydnu urgence a prisly mi dva stejne balicky. Dotedka to neni
papirove vyrizene :-(

BTW, kdyz jsme u tech zavitniku, nemate nekdo poneti, kdo by mi prodal
zavitove ocko W 21.8? Tedy krome trivialni informace, ze kterakoliv
nastrojarna, protoze 4 az 5 tisic za vykresovku se mi davat nechce.

Ales Prochaska