16F84

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Neděle Květen 2 23:16:34 CEST 2004

Zdravim,

Mozna by to mohl byt dobry napad, kdybyste to zkusil, ne?
Nakonec zjistite, ze na netu je sice spousta veci, ale zrovna ne to, co
Vy potrebujete. No a pak mate dve moznosti:

1]Hledet s rukama v kline(misto na klavesnici) a smutne si prohlizet
JDM2
2]Napsat si to sam, lepe, podle sveho a postavit.

Neni nad 2], sice u toho pozabijite par mysi a klavesnic, ale vitezny
pocit z toho, ze to funguje se jinak neda zakusit :).

S pozdravem,
                         Marek Pavlu