Bank interleave

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Květen 2 21:01:27 CEST 2004

Martin Záruba wrote:
> Mam MB na kterem je jedna 256 MB pamet. V biosu je volba Bank interleave s
> volbami None, 2x, 4x. Predpokladal jsem, ze umoznuje zrychleni pristupu do
> pameti vyuzitim dvou nebo vice obvodu soucasne. Ke zrychleni ale dojde (cca
> o 10%) pri zvoleni 2x i pokud je pamet jen jedna. Jak je to mozne? Nebo to
> funguje nejak jinak?

Ano. Jde o to, ze pokud je na simmu vice pouzder nez jedno na jeden bit
sirky, lze podstatne zrychlit praci s pameti jejim prokladanim tak, ze
naadresuje jednu pamet, v dobe nez pamet je ready, naadresuje druhou,
vrati se k prvni, ktera se zatim probrala a pak zase k druhe.

Nektere pameti maji to strankovani uz primo v sobe.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!