Faxmodem Well FM 56VT-RWD

Josef Kupka joskup@centrum.cz
Neděle Květen 2 16:12:20 CEST 2004

Dobrý den,
   již několik let bez jakýchkoliv problémů používám modem Well FM 56VT, před nedávnem se z něj zakouřilo a přestal pracovat. Známý tvrdil že to mohlo způsobit
zapojení nehomologovaného zařízení v mém okolí.Po rozdělání jsem našel tři na prach rozpadlé součástky, jedná se asi o dva oddělovací kondenzátory které vedou
od telefonního konektoru na kostru datového konektoru RS 232.Nacházejí se vedle čtyř cívek pod těmito konektory a na tyto kondy navazuje součástka ve skleněném
pouzdře na desce označená RV1, která je taktéž rozpadlá.Pokud někdo má zkušenosti s tímto modelem modemu, prosím o pomoc při identifikaci těchto součástek.
Snažil jsem se najít schéma ale bez úspěchu.
Za případnou pomoc děkuji.
S pozdravem

Josef Kupka
joskup@centrum.cz