Vadne CD-ROM jak spravit

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Neděle Květen 2 12:10:38 CEST 2004

Michal G. wrote:
> Mam tady tri Ks CD-ROM mechaniky, prestaly cist. Rozdelal jsem je a
> vycistil optiku. Nepomohlo. Uz mam nove, ale je mi to lito hodit do
> kose. Da se to nejak spravit?

Zvednout vykon laseru pomuze, ale po case zvedate zase az...odejde laser.

Nevyhazujte, obsahuji zajimave soucastky a motory. Z toho motoru co
roztaci CD se da udelat fantasticky vysokootackovy motor pro modely. Ten
motor co pohani hlavy, je nekdy taky pekne otackovy, z jedne mam motor
co udela 13500 ot/min.

Jinak je tam slusna pamet, nejake LDO, R+C a tranzistory, nizkosumovy
OZ, zesilovac na sluchatka, konektory a pidi potenciometr. Nekdy tam
byva i flashka a nekdy i 80c32. Skoda vyhodit.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!