[HWnews] OpenOffice.org Draw a navrh pristrojoveho panelu

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Březen 31 16:06:57 CEST 2004

Toho Zonera mám, ale právě ty stupnice tam neumím nějak jednoduše vytvořit.
Tedy pokud vytvorenim memyslime spocitani presnych rozmeru a umisteni
koncovych bodu kazde carky a namalovani.
Na stupnice je fantasticky Front Panel Designer - ale zase neni zadarmo
:-)). A jinak za moc nestoji.
Já taky tisknu na fólie a pak to nalepim. Už bych to jinak nedělal.

    Martin.

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Subject: Re: [HWnews] OpenOffice.org Draw a navrh pristrojoveho panelu

Cihak@dkv.lbc.cd.cz napsal(a):

Dík. Zdá se, že to budu muset oprášit :-). Ještě jeden dotaz. Často je
potřeba dělat stupnice do kruhu - Měřidla, přepínače. Jde to tam nějak
rozumně ?
Velmi pravděpodobně ano (je tam např. kreslení kruhových výsečí a umisťování
jedné křivky či objektu na jiné), ale nezkoušel jsem to. Pravda je, že OOo
vyžaduje silnější hardware. Jestli chcete jiný vektorový editor - taky
legálně zdarma a bez velkých nároků na hw - podívejte se na
http://www.zoner.com/draw3/. Práce v něm je opět obdobná, je to ovšem pouze
grafický vektorový editor na rozdíl od komplexního balíku OpenOffice.org
(homepage viz http://oo-cs.sourceforge.net/, download posledního k dnešnímu
datu dostupného buildu pro Windows
ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/1.1.1/build-21/OOo_
1.1.1_czech_Win32Intel_install.zip - má to cca 70 MB).

Ještě dodávám, jak jsem onu předlohu panelu použil: tisk na bílou samolepicí
fólii do laserovky, přelepení stejnou, ale průhlednou fólií (obě jsou krásně
tenké), vystřižení a vyseknutí děr, nalepení na panel.

Jirka