[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

Wek wek@evona.sk
Středa Březen 31 16:09:27 CEST 2004

No, MK mi sice polichotil, dakujem, ale bolo to trocha nezasluzene, ja som o
tych 300m nevedel...
Pan Belohrad ma podla vsetkeho podrobnosti premyslene, ale predsalen, I2C je
Philips, tak som si len tak namatkovo u Philipsu skusil poklikat, a ajhla:
P82B96, alebo este lepsie,
http://www.semiconductors.philips.com/acrobat/applicationnotes/AN255_2.pdf
Clovek sa uci do smrti...

Jano Waclawek

PS. Aj tak by som sa na Vasom mieste s tym I2C trocha okolo toho urychlovaca
bal. Problem je v tom, ze kym u I2C staci "chlp" na SCK a je vsetko v pr*eli a
tym SW to sice mozete znova rozchodit, ale moze uz byt veeeelmi zle (prepisane
pamate, spusteny 10T magnet s technikom uprostred :-) apod), u UARToviteho
druhu prenosu (alebo nieco podobne, co v sebe skryva implicitne hodiny -
cojaviem rozny Manchester a MFM a pod.) to moze byt principialne odolnejsie -
mozete totiz pouzit viacnasobne vzorkovanie ci ine, mozno sofistikovanejsie,
filtrovanie. Mozno tiez pouvazovat nad roznymi metodami pre zabezpecenie
prenosu a overenie uspesnosti prenosu - on napr. taky chlp na SDA moze
niektoremu mastrovi pripadat aj ako ACK, preco nie...
Mozno si vravite - ale napr. taku EEPROM ci 8xIO s UARTOM v obchode nekupim -
nie, ale to Vam nabastli napr. taky p.Bezstarosti za volnych 5 minut do
vhodneho PICu (z laveho suplika, v ustach cigaretka, nohy na stole, vypnuty
monitor :-)...

Mozno by ste mohli predhodit na diskusiu co vlastne potrebujete; my tu mozeme
pomudrovat a mozno si vyberiete nieco vhodnejsie, ktovie...