[HWnews] OpenOffice.org Draw a navrh pristrojoveho panelu

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Středa Březen 31 15:30:13 CEST 2004

Dík. Zdá se, že to budu muset oprášit :-). Ještě jeden dotaz. Často je
potřeba dělat stupnice do kruhu - Měřidla, přepínače. Jde to tam nějak
rozumně ?

	Martin.

-----Original Message-----
From: Jirka [mailto:zaloha@volny.cz]
Sent: Wednesday, March 31, 2004 3:14 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: [HWnews] OpenOffice.org Draw a navrh pristrojoveho panelu

Cihak@dkv.lbc.cd.cz napsal(a):

>To je pěkné. A jak se trefujete s těmi nápisy a hlavně s dírama na přesné
>umístění ? Jde to tam nějak rozumně ? S Open Office jsem si moc nehrál -
>vadilo mi jak jsou pomalé. Toto ale vypadá pěkně.

No, "trefování se" je to nejjednodušší - OOo Draw je vektorový editor a
jako takový právě  přesnou  práci zvládá "levou zadní". Jsou tam různé
možnosti - vodící čáry, menu s přesným číselným umístěním objektu a řada
dalších (něco jako Corel, ale legálně zdarma). Mimochodem, celý přístroj
je na http://ruznefotky.czechian.net/celkpohl.jpg.

Jirka