[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

Danhard danhard@volny.cz
Středa Březen 31 13:48:46 CEST 2004

I2C neni vhodna sbernice do prostredi, HW nepocita s delsim kabelem, signal
je unipolarni a open drive pracujici do pullup odporu, protokol nepocita s
zadnym rusenim.
Na delsi vedeni potrebujete vzdy kabel s danou impedanci a zakoncenim, kvuli
ruseni nejlepe stineny symetricky twist par.
Asi nejvhodnejsi bude RS485, zajistena nejakym protokolem, nebo nejaka jina,
pracujici s vyssimi urovnemi a na nizzsich rychlostech.

Danhard