[HWnews] (no subject) - ale ma byt I2C - no co, uklepol som sa

Vitezslav Gazda gazda_vitezslav@hotmail.com
Středa Březen 31 12:33:07 CEST 2004

Da se opravdu pouzivat I2C na takove vzdalenosti ? Delam ted neco s podobne
dlouhou sbernici a prave z duvodu te delky jsem I2C zamitnul a zvolil RS485.

Dekuji