[HWnews] LED a PWM ?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Březen 30 16:50:05 CEST 2004

Obavam se ze to tak neni.
Mate k tomu nejake podrobnejsi informace ?
Videokontroleru k LCD jsem delal nekolik, ale maximalne se pouzival double
scan, a to tak, ze po obrazovce "jely" soucasne dva radky. Refresh LCD byl v
rozsahu 50-85Hz. Je pravda ze to byly STN monochrom. displeje, mozna ze ale
vyctete z datasheetu LCD TFT treba LQ150X1DG16 neco jineho.

Danhard