[HWnews] krimplovani PC pinu klestemi ProsKit 6PK-301U

hwnewskonference hwnewskonference@seznam.cz
Úterý Březen 30 13:47:38 CEST 2004

Pred casem mi byly doporuceny pro krimplovani PC pinu krimplovaci kleste
6PK-301U
(http://www.prokits.com.tw/english/on_line_cat/04_stip_crimp/p33.htm).
Koupil jsem si je spolu s pasem pinu (jsou prodavany zvlast v cene 0,40 Kc
bez DPH / ks), ale nejsem schopen kvalitne piny na drat (0,35 - 0,7 mm)
prikrimplovat. Zrejme to neumim.
Jak vypada muj vysledek: predne je hotovy krimpl prohnuty, presne podle
tvaru "pulenych" celisti po dosedu obou celisti - podivuje me, ze je cast
udelana tak, ze predni polovina pinu musi byt po nakrimplovani cela
horizontalne posunuta o nejakou tu desetinu mm, navic se tim i deformuje pin
a tak lze moje vytvory :) jenom obtizne na jumperove koliky nasadit. A to uz
nemluvim o vzhledu. Ocekaval bych spise, ze horni pohybliva celist bude
rozdelena, ale spodni, na kterou pin doseda, nikoliv. Takto me vubec
nenapada, jak prohnuti zabranit, pokud chci stisknout az nadoraz (zkousel
jsem i manualne povolit pojistku pri neuplnem stisknuti klesti, ale sice je
hotovy krimpl mene prohnuty, ale zase neni bezpecne vodive pin spojen s
dratem). Zlikvidoval jsem asi 30 pinu, ale uz opravdu nevim, co delam
spatne. Poradi nekdo ?

Prikrimplovani casti dratu s buzirkou na konec pinu se dela predpokladam
dodatecne ... ?

Diky, Simon Cihelnik