[HWnews] LED a PWM ?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Březen 30 12:50:48 CEST 2004

Me samozrejme slo o mechanickou clonu, ne zaverku (mimo jine ta dela take
vetsi hloubku ostrosti), a pro hodne svetla si ty kamery pomahaji zkracenim
exp. casu, resp. jednodussi kamery to muzou delat vse jenom casem.

S tou PWM jsem chtel jen upozornit na to, ze to nemusi byt tak jednoduche,
jen tam prilipnout ten kondik :o)

Danhard