[HWnews] LED a PWM ?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Březen 30 10:09:48 CEST 2004

A dobre svetlo si predstavuju treba 15kW HMI reflektor "Day Light", ten taky
blika (sice je to z menice napajene proudem, ale ten se musi komutovat,
jinak by byla zivotnost par minut), ale frekvence se da nastavit bud
synchronne, nebo "flicker free" na 300Hz.
Neni radno postavat blize nezli 10m, do reflektoru se muzete podivat jen
pres bryle pro svarece ! :o)

Danhard