[HWnews] Precizni napetim rizeny zdroj proudu ?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Březen 30 01:38:21 CEST 2004

Naopak, pouzitim FET tranzistoru nepotece proud do G (na rozdil od
bipolaru), proud muzete snimat v Source FETu, protoze neni pro vas ubytek
pri snimani proudu, muzete ho dat treba 5V, s minimalnim proudem musi ale
take korespondovat vstupni proud OZ, ten by mel byt o nekolik radu mensi.
Bipolarni OZ asi nevyhovi.
Jenom nevim, jestli vam na 6 radu + rezerva presnosti bude stacit jeden typ
vystupniho tranzistoru, asi budete must prepinat relatkem na dva rozsahy, na
male proudy zkuste PN4117A, pouzivam ho jako levnou ochranou diodu 50mA se
zbytkovym proudem pod 1pA :o)

Danhard