[HWnews] LED a PWM ?

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Březen 30 01:20:24 CEST 2004

To vite, spocital jsem 21x20mA a uz se me zvedal prsticek :o)
Danhard

------------
No, změřil jsem jednu LEDku a dospěl jsem k tomu, že žere (8 + 7 + 13 mA
= 28mA) při použití tří odporů 270 Ohm.
Následně jsem rozhodil LEDky na výstupní brány PICu tak, abych dodržel
parametry podle datasheetu.
Konkrétně port A živí dvě LED (60mA), port B jednu, port C jednu, port D
dvě a port E jednu. Maximální celkový proud pro porty A+B+E a C+D je u
každého 210mA.
V mém zapojení živí A+B+E 120mA a C+D živí 90mA, celkem 220mA. Což by
ten PIC při troše dobré vůle měl vydržet, protože po většinu času stejně
bude odběr menší, neboť diody nebudou naplno bíle svítit.

Zdraví PavelK