[HWnews] Precizni napetim rizeny zdroj proudu ?

Jiří Krul jkrul@seznam.cz
Úterý Březen 30 01:05:25 CEST 2004

Nevim na co myslim, chtel jsem napsat

 Vyuziji tento thead a take se zeptam, pokud by jsme takovy zdroj proudu
 resili takto, OZ (treba OPA177), ktery ridi MOSFET-N tranzistor a
 I pro jednotlive rady se snima na serii odporu (10mA az 10nA) jaky
 tranzistor je nejvhodnejsi pouzit ?

 Zkousel jsem obvod simulovat s BS170 a celkem to chodilo, ale asi budou i
 vhodnejsi tranzistory a OZ.
U MOSFET tranzistoru bude asi problem predevsim s prosakovanim proudu z G ?

 Dekuji