[HWnews] 35 -> 27MHz

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Pondělí Březen 29 23:13:22 CEST 2004

Nemyslel p.Lukesh udelat smesovac tak ze secte tech 27MHz a 8Mhz aby se
dostal na tech 35MHz co bude poustet do demodulatoru? To by snad jit melo,
ale problem budou ty vstupni filtry - ty asi nepreladite.

Obracene snad jeste jo, ale z 27MHz na 35MHz to je desnej vopruz - musi se
odmotavat ty civky.

RadekCX