[HWnews] 35 -> 27MHz

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Březen 29 18:49:13 CEST 2004

Dobrý den,

po neúspěšných pokusech o vysílačku na 27MHz, stal jsem se šťastným
majitelem postarší RC vysílačky Modela T6 AM 35 za pouhé kilo (předchozí
majitel tvrdil že je to AM 27 - no holt se stalo a nechce se k ní už znát).

Problémem je ono _35_, potřeboval bych na obstarožní auto _27_.
Předpokládám správně, že když vyměním krystal za 27MHz, bude to úplně v
kýblu neboˇt výstupní filtry jsou naladěny na 35MHz?

Takže mě napadlo dát do auta konvertor: 35-8=27. Po předchozích
nevalných pokusech s vf technikou bych však chtěl tento díl osadit
krystalem 8MHz - dokonce ho mám "v šuplíku"(odladit ho na 8,065 MHz by
se to dalo kondem že?) aby byla zaručena jakási stabilita převodu. +
výstupní filtr

Můžete mně někdo prosím nasměrovat na nějaké dobré zapojení, vf není
zovna to v čem bych měl kdovíjaké úspěchy.

Děkuji moc,
--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!