[HWnews] Magneto (generator) u dvoudobeho motoru

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Březen 29 14:01:00 CEST 2004

Dynamo/alternator se serizuje vzdy na napeti, nikoliv na proud.
Takze bych cekal usmernovac, napetovy stabilizator s proudovym omezenim
nekde kolem 10A. Asi bych volil step down menic + FET melo by stacit cca
60 - 100 V.
Za usmernovac by mozna mohl byt C pro eliminaci napetovych spicek.
nejjednodussi to bude zmerit (dioda,C, meridlo) pri max. otackach.

	Slavek